2 Nisan 2010 Cuma

Doğumdan sonra Demirle ilk günler...

Demir doğduğu günlerde İstanbul resmen karlarla kaplanmıştı.Hastaneden çıktığımızda o kadar soğuk bir hava vardı ki ailemize yeni katılan bu minik adama alışmak , daha iyi bakabilmek ve hasta etmemek için oy birliği ile anneannemizde kalmaya karar verdik.Eeee bütün hazırlıklar kendi evimize gideceğimiz şekilde yapılmıştı oysaki. Anneannemizde Demir'le ilgili hiç bişi yoktu üstelik Demir henüz emmeyi reddettiği bir dönemdeyken bir de acıkmazmı. Tabii ki jet babamız ve anneannemiz hızlıcana kendi evimize gidip acil ihtiyaçları almaya, market alışverişi yapmaya gittiler. Demir ,ben ve kızkardeşim evde başbaşa kalmıştık. Ben taze anneydim, kardeşimde taptaze bir teyze. Neyseki taze anneanne ve ondan daha taze babamız hızlıca yetiştide iyice  karışık olan durumdan bizi hızlıca çıkardılar hemen bir düzen kurulmaya çalışıldı,yemekler yapıldı.Akşam Demirin ilk banyosunu yaptırma kıvamına geldik.



İlk banyomuzu biraz tereddüt ederek yaptık daha 3 günlüktük, hastaneden yeni çıkmıştık ve göbek bağımız gayet kalın bir şekilde duruyodu.Kimileri göbek düşmeden banyo yaptırmazken biz hemen hemen her gün banyo yaptık vee sonuçta göbek bağımız tam 18.gün düştü.Bu arada suyu çok sevdiğimizi söylememize gerek yok sanırım:)

Evdeki 2.günümüzün sabahı süt rezervleri tamamen dolmuştu ve acı vermeye başlamışlardı.Herşeyi düşünen ben Demirin emmeme durumunu hiç düşünememiştim.Hep ihtiyaç olursa hemen alırız modundaydım.İşte o ihtiyaç anı gelmişti ee ne alacaktık. benim kafamda bir makine vardı oysa ama başka alternatifini hiç araştırmamıştım bana kalsa hemen alıcaktım ama fiyatı yüksek bir aletti birde telefondaki satış elemanı eşime ukalalık yapınca iyice sinirler gerildi. Eşim hızlı bir şekilde eczanelerde kolayca çok uygun fiyata bulunabilecek basit bir el pompası alıp gönderdi bana o an için inanılmaz işimi gören bu pompayla daha fazla devam edemezdim. Hemen araştırmalar yapıldı ilk baktığım makineyi kampanylı bir şekild ebaşka bir yerden temin ettim.bu arada Demir bey'in keyfi anca 15 gün sonra yerine geldide emmeye başladı. Hala bile sinirlendimi emmiyo:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder