26 Nisan 2010 Pazartesi

Eğer Taşınabilirsem....

Aşağıda okuyacaklarınız eğer taşınabilirsem planlarım.

Şimdi ki evimde 3 senedir oturuyorum...
Evi ilk gördüğümde işin içinden nasıl çıkıcaz diye düşündük. Evlilik telaşı ve hevesle ufak tefek tadilatlarla yaşanılabilir bir ev haline getirdik. İlk hali akıl almaz bir durumdaydı şimdiki aklım olsa heralde girişmez uğraşmazdım:) ilk hali ve şimdiki halini görenler inanamıyor, bu durum aynen "bakılırsa bağ bakılmazsa dağ olur" sözünün ne kadar doğru olduğunu gösteriyor.Evim küçük kutu gibi ama artık biz 3 kişiyiz ve Demirin eşyaları bizimkinden fazla nerdeyse:)
Artık taşınmalıyız...
İlk önce gene kiralık ev arayışına girdik.Biz senelerdir Yeşilköy-Yeşilyurt'ta oturuyoruz bu yüzdende başka bir semt aklımın ucundan dahi geçmiyor açıkcası. Eee evim,işim ve annem üçgeninde mekik dokuyorum sürekli bu durumdada gene yakınlarda olmalıyım.Ama insanlar berbat evlere dudak uçuklatan kiralar istiyor. Daha sonra ev alalım dedik ama teoride hala pratikte hiç bişi yapmış değiliz.
Ve tesadüf bu ya annemin apartmanında bir daire boşalıyor kiralık oleeyy ...
Ev almış kadar seviniyorum çünkü bu apartmanı çok seviyorum.
İşime çok yakın,çarşıya çok yakın,ferah ve aydınlık bir ev.
Ama kocamı kandıramıyorum bir türlü.Bakalım 1-2 güne kadar anahtarı gelecek ve içini görücez inşallah bir badana-boya ile işin içinden çıkabiliriz çünkü eşim anca bu şekilde taşınabileceğimizi söyledi.
Acaba ben önceden gidip bişiler yapsamda evi şirinmi göstersem???...:)

Şimdiden içimde sevinçten kelebekler uçuşuyor.Değişiklikleri çok seviyorum çünkü.
İnşallah bu evi tutarız diye sürekli dua ediyorum resmen çünkü gerçekten istiyorum.
dekorasyonla ilgili ne varsa sürekli okuyorum takip ediyorum.
Ben zaten zamanında İç Mimari&Dekorasyon okumak istiyordum kısmet değilmiş benim işimde çok zevkli zaten.

Hemen taşınırken yapılacakların ufak bir listesini yaptım bile:))
Allahtan evin içini şeklini ben iyi biliyorum(annemde aynı apartmanda oturduğundan)

1- Badana-boya ve parkeler sistre cila yapılacak.
2- Şu anda kahve-bej renginde olan Köşe koltuk takımım kaplamaya gidecek siyah renk kumaşla kaplanıcak modelindede ufak değişiklikler yapılacak.Üzerine evin diğer renklerine uygun renklerde yastıklar yapılacak.


3- 2 adet tekli koltuk ve puf iskeleti siyah lake kaplanıp siyaha zıt bir renk kumaşla kaplanacak.(Kırmızı,mor veya fuşya kadife bu 3 renge bayılıyorum bakalım hangisini seçebileceğim.)

4- Salona uyumlu 2 adet avize alınacak.

Çok şükür evde yapılacak en büyük işlerim bunlar, zaten eşyalarımın hepsi yeni koltuklarımı kaplatmasamda olur belki ama değişiklik iyidir.Herzaman ki gibi illede İKEA ya uğrayacağım.Ufak tefek alıcak şeyler kesin bulurum.
Bir çok dekorasyon dergisinin sayfalarını çevireceğim ve internette dekorasyonla ilgili bir çok sayfayı tıklayacağım ve bunları yaparken çok keyif alacağım.

İYİ FİKİRLER...
Çok beğendim evdeki eski bir ekmek tahtasını istediğiniz renge boyayıp üzerine eski anahtarlar veya değişik objeler yapıştırın altınada kanca takmayı unutmayın. Evinizin girişine asabileceğiniz süper kolay ve ucuz bir anahtarlık ben bayıldım hemen yapmayı düşünüyorum...



Bu kırmızı koltuklara bayıldııııımmm...

2 yorum:

  1. kırmızı koltuklara bende bayıldım, sanki çiçek açmış gibi.
    ama ön tarafta duranın yerle birleştiği yerdeki fosforlu yeşil şeyi sevmedim, çok sırıtmış.

    YanıtlaSil
  2. acayip beğendim ben ya bulsam alcam valla 2 tane:)
    evet yeşil sırıtmış ama yaptıklarına göre vardır bi bildikleri heralde:)

    YanıtlaSil